Test a recenze Engwe Engine Pro

Kompletní off-road testování s podrobným přehledem

Skládací elektrokola přicházejí ve všech tvarech a velikostech, od malých strojů pro dojíždění, navržených pro cestování na poslední míli, až po vysoce výkonná elektrokola s tlustými pneumatikami. Tento článek obsahuje jednu z posledně jmenovaných – V této recenzi Engwe Engine Pro 750w se podrobně podívám na specifikaci a dám vám úplnou zprávu o testovací jízdě.

Engwe Engine Pro První dojmy

Než jsem dostal toto elektrokolo, byl jsem s ním obeznámen Značka Engwe – jejich řada skládacích elektrokol s tlustými pneumatikami je populární a má dobré ohlasy v mnoha evropských zemích. Původně jsem očekával, že dostanu základní model, takže jsem byl příjemně překvapen, když jsem otevřel krabici a našel jsem „špičkový“ Engine Pro 750w se špičkovým výkonem 1000W.

☑️ Balení a dodání: Kolo bylo odesláno na místě a já ho obdržel Engwe Engine Pro do 4 dnů od objednání. Kolo bylo velmi dobře zabalené (viz fotografie) a doručení proběhlo prostřednictvím zásilky UPS.

☑️ Hmotnost obalu: Je třeba poznamenat, že krabice je velmi těžká na to, aby ji jedna osoba mohla sama zvedat – doporučoval bych, aby krabici přemisťovali dvě osoby, protože váží téměř 35 kg.

☑️ Shromáždění: Jsou s tím spojeny nějaké montážní práce. Naštěstí Engwe zahrnul všechny potřebné nástroje a dobře napsaný manuál. Je potřeba nasadit přední kolo. Navíc sloupek řízení, pedály, přední blatník a sedlovka/sedlo. Pokud nejste pohodlní se sestavováním kola sami, doporučil bych vyhledat místního mechanika.

☑️ Nabíjení baterie: Před použitím se doporučuje baterii plně nabít – to trvá 3-4 hodiny. Nabíječka má EU zástrčku, ale je dodávána s britským adaptérem.

☑️ Celkový stav: Na laku jsem nenašel žádné stopy ani škrábance a kolo bylo v krabici velmi dobře chráněno.

Klíčové vlastnosti Engine Pro

Jedna věc, která mě na tomto elektrokole zaujala, je specifikace. The Engwe Engine Pro se může pochlubit celoodpruženým podvozkem, hydraulickými kotoučovými brzdami a velmi chytrým plnobarevným displejem se spoustou funkcí a přizpůsobení. Navíc je tu další bonus funkce regenerace motoru. Elektrokolo s cenou pod 1500 EUR má spoustu technických funkcí.

☑️ Motor: Engwe používá 750w 48v převodový motor zadního náboje, integrovaný do šestipaprskového designu magnetického kola. Maximální nominální výkon je 750 W, ale s novou baterií dosáhne maxima 1000 W. Ovladač zvládne maximálně 18 ampérů, což by poskytlo maximální výstupní výkon 979 wattů (když je baterie plně nabitá).

☑️ obnovitelný engine brzdění: To vrací malé množství energie zpět do baterie, když kolo jede – testoval jsem to, viz podrobnější hodnocení níže.

☑️ Baterie: Tato nejnovější verze má baterii 48v 16Ah (768Wh), což je na kolo za tuto cenu slušná kapacita. Ještě jsem otestoval plný dojezd, ale po ujetí asi 6 mil (9 km) bylo vybitých 17 % baterie (hodně jsem při testu používal režim plného výkonu).

☑️ Displej: Plně barevný displej překypuje funkcemi a funkcemi, které zahanbují mnoho dražších displejů elektrokol. Můžete dělat věci, jako je přizpůsobení jednotlivých úrovní pomoci a aktivace funkcí, jako je regenerace engine brzdění. Můžete také zobrazit výkon v reálném čase a napětí baterie.

☑️ Dálková klávesnice: Pětitlačítková klávesnice je velmi přehledná a je umístěna vedle rukojeti levé ruky (vedle palcového plynu).

☑️ Dvojité odpružení: Vpředu jsou nějaké masité odpružené vidlice, které vypadají docela robustně, a zadní tlumič. I když sedím na kole (vážím 102 kg), zadní odpružení funguje velmi dobře a nespadlo. Přední vidlice mají uzamykací funkci a mají určité nastavení předpětí.

☑️ Hydraulické kotoučové brzdy: Brzdy Logan nejsou značkou, kterou znám. Fungují však velmi dobře a jejich dosavadnímu výkonu nemohu nic vytknout. Dal bych je na roveň Shimano MT200.

☑️ 8rychlostní řazení Shimano Altus: 8rychlostní řadicí páka spárovaná se zadní přehazovačkou Shimano Altus umožňuje velmi přesné a ostré řazení hned po vybalení. Nebyla potřeba žádná úprava, i když se to může lišit kolo od kola.

☑️ Nákladní regál: Součástí je velmi odolný nákladní nosič a vejde se do něj přepravka pro psa nebo dokonce dětská sedačka. Případně se vám může vejít velký košík na cesty do obchodů.

Engwe Engine Pro 750w je nabitý funkcemi, které na elektrokole této ceny obvykle nenajdete. Dobře jsou vidět hydraulické kotoučové brzdy a 8stupňové řazení. Odpružení funguje dobře a celkový dojem z motorky je bytelný. Velký nákladní regál rozšiřuje všestrannost, takže jej lze použít pro přepravu velkých předmětů (jako jsou nákupy), zejména společně s velkými Zadní taška Engwe.

První zkušební jízda – První dojmy

Poslali mi Engwe Engine Pro, abych si ho nechal, takže v příštích týdnech budu najíždět více kilometrů. To je založeno na mé první testovací jízdě kolem 6 mil.

☑️ Pohodlí a velikost: Engwe je velké kolo, ale je navrženo tak, aby na něm jezdili jezdci různých výšek. Měřím 6'1″ (185 cm) a s nastavením výšky řídítek a sedla zjistil, že Engine Pro je opravdu velmi pohodlný. Gelové sedlo nabídne oporu pro jezdce se širšími sedacími kostmi. Moje dcera, která je 5'8″ (176 cm), to také považovala za pohodlné – představoval bych si, že kdokoli mnohem menší než 5'4″ by mohl mít problémy, protože je zde poměrně velký dosah a výška řídítek je stále poměrně vysoká, i když jsou zcela spuštěna.

☑️ Výkon (pomoc pedálu): Engwe používá tradiční snímač kadence pedálu (měří otáčky šlapání) a jeho provoz je velmi hladký. Netrhá se a nevypíná – síla přichází dostatečně silná na to počáteční odražení a poté se postupně zvyšuje. V režimu plného výkonu se výkon neustále zvyšuje, dokud vaše kadence šlapání nedokáže udržet rychlost kolem 22 mph. Můžete pokračovat v šlapání duchů a motor poběží až do rychlosti asi 28 mph (na rovině).

☑️ Výkon (pouze plyn): Palcový plyn umístěný vedle levé rukojeti bude velmi užitečný pro jezdce s omezenou pohyblivostí. Může být použit ve spojení s pedálovým asistentem nebo samostatně. Na rovině (v plném výkonu) mi to jelo pohodlně až 28 mph a při mírném poklesu až 32 mph. V mírných náklonech by rychlost výrazně klesala a v prudkých kopcích bylo nutné šlapat, aby motorka šla.

☑️ Hluk motoru: Na rozdíl od a motor s přímým pohonem (které jsou prakticky tiché) tento motor používá a planetový převodový systém zlepšit efektivitu. Díky tomu je v režimu plného výkonu poměrně hlučný a motor vydává slyšitelné kvílení. To je u tohoto typu motoru zcela normální.

☑️ Horolezectví: Vyzkoušel jsem Engwe na několika velmi krátkých a strmých kopcích (maximální sklon 20 %) a v režimu plného výkonu jsem potřeboval přidat jen mírnou sílu šlapání, abych mohl pokračovat – rozhodně v komfortní zóně většiny jezdců. Jak je uvedeno výše, musíte v kopcích šlapat, pokud používáte plyn (to může být menší problém pro jezdce s nízkou hmotností).

☑️ Zacházení: Elektrokola s tlustými pneumatikami nejsou vždy tou nejlepší volbou pro jízdu na asfaltu – vyšší valivý odpor a šířka pneumatik mohou způsobit, že budou poněkud pomalá. Engwe Engine Pro se v tomto ohledu necítil příliš špatně, ale mohli jste cítit, jak pneumatiky ovlivňují ovladatelnost v těsných zatáčkách při nízké rychlosti. Při vyšších rychlostech to nebylo tak patrné.

☑️ Brzdění: Hydraulické brzdy Logan na mě udělaly dojem – při strmých sjezdech jsem nezaznamenal žádné slábnutí brzd a fungovaly dobře s dobrým záběrem a modulací. Destičky vypadají jako běžné hydraulické brzdové destičky Shimano.

☑️ odpružení: Přední odpružená vidlice s vinutými pružinami s aretací a nastavením předpětí. Tyto vidlice vypadají „houstněji“ než některé vidlice na elektrokolech s podobnou cenou. V kombinaci s velkými pneumatikami odvedli skvělou práci při vyhlazení nerovné vozovky použité pro testovací jízdu. Stejně tak mě ohromilo zadní odpružení – má 100 mm zdvihu a i přes mou velkou váhu fungovalo opravdu dobře a během testovací jízdy nespadlo. Navíc to přidalo na pohodlí, díky čemuž se kolo povozilo téměř na „kouzelném koberci“.

☑️ Skládací: Složení Engwe je snadné a jakmile se do toho pustíte, zabere to méně než pár minut – zpočátku to však může být trochu složitější, a proto bych doporučil, aby jej na zadní část auta nebo dodávky zvedli dva lidé. .

 

Na základě mých prvních dojmů z jízdy je jízda na Engwe Engine Pro 750w skvělá! Je velmi pohodlný a na silnici se cítí příjemně a stabilně. Díky velkoobjemovým pneumatikám v kombinaci s dvojitým odpružením máte pocit, jako byste se vznášeli ve vzduchu!

 

Výkon motoru 750 W je velmi silný a všechny kopce kromě těch nejprudších jsou téměř bez námahy, s minimálním potřebným zapojením jezdce. Schopnost nakonfigurovat asistenci je také velkým bonusovým faktorem (více níže). Mít plyn bude skvělé pro jezdce, kteří mají problémy s počátečním startem kvůli zdravotním problémům a je to skvělé, pokud si chcete jen odpočinout od šlapání.

Jak funguje regenerační systém?

Měl jsem možnost otestovat regenerační systém, abych zjistil, zda skutečně funguje. Níže jsem podrobně popsal, jak (a zda) funguje a jak jej aktivovat.

☑️ Nejprve musíte být v režimu Eco. Pak se zdá, že funguje pouze při úrovni podpory 1 nebo 0. Že funguje, poznáte, když indikátor napájení (na displeji) zezelená. Když sjíždíte z kopce (nebo šlapete bez pomoci), zelený pruh se prodlouží, protože se do baterie vrací více energie.

☑️ Abyste dosáhli maximální regenerace, budete muset jet rychlostí 20 mph. Motor je efektivně přeměněn na velké dynamo a při sjíždění strmého kopce můžete cítit odpor. Ve skutečnosti jsem to zkoušel na několika strmých sjezdech a motorka se nerozjela nad 21 mph a mám pocit, že brzdy jsou mírně sešlápnuté.

☑️ Pokud je to dostatečně dlouhé klesání, měli byste vidět zvýšení procenta baterie – po sestupu asi půl míle se baterie zvýšila z 54 % na 71 %. Ale jakmile jsem vyjel do dalšího kopce, baterie byla zpět na 54%.

 

 

Je Engwe Engine Pro legální?

Tady to začíná být složité. Ve Spojeném království a EU, aktuální zákon o elektrokolech uvádí trvalý výkon 250 W (akceptovatelný je vyšší špičkový výkon 500 W) s maximální asistovanou rychlostí 15.5 mph (25 km/h) a plynu, který nelze použít asi 6 km/h.

Osobně si myslím, že abychom povzbudili více lidí, aby používali elektrokola, je třeba revidovat zákon, ale elektrokola jako Engwe stírají hranice mezi elektrokoly a mopedy, protože je lze používat jako obojí. Engwe Engine Pro lze snadno omezit, pokud je to požadováno nebo existuje Motor Engwe což je silniční legální verze.

Převody Shimano

🏆 Vítěz: ENGINE PRO

Závěr – Je Engwe Engine Pro tou nejlepší volbou?

Jedno Engwe Engine Pro 750w (špičkový 1000W) je hodně elektrokolo za ty peníze. Působí robustně a působí jako dobře sestavený. Má to jen jedno negativum – je dost těžký. Přichází na 32 kg, což pro některé lidi bude příliš těžké na to, aby vyšli schody nebo dokonce nastoupili do zadní části auta.

Výkon motoru zadního náboje je silný a hladký. Ještě jsem otestoval plný dojezd baterie, ale neoficiální zprávy naznačují dojezd v reálném světě kolem 40 mil (64 km) s použitím smíšené asistence. K dispozici je ekologický, normální a sportovní režim – plus výběr až z 9 úrovní asistence (5 po vybalení). A máte možnost doladit úrovně asistence a zapnout regenerační systém. K dispozici je také funkce automatického osvětlení, která rozsvítí světla, jakmile se setmí.

Jsem ohromen množstvím přizpůsobení, které můžete provádět prostřednictvím displeje – toto kolo si můžete skutečně přizpůsobit tak, aby vyhovovalo vašim individuálním potřebám. Celkově vzato mohu Engwe Engine Pro 750w vřele doporučit – pokud toužíte po všestranném a odolném skládacím elektrokole s taškami výkonu, pohodlí a spoustou technických funkcí, je těžké ho za cenu porazit. 

Nejnovější uživatelské recenze

Zkontrolujte, co si ostatní uživatelé myslí

  1. ENGWE ENGINE PRO - Původní cena: 1.499€.Aktuální cena: 1.479 €.

    3
    Zkontrolováno dne Července 24, 2024 by Vicent Gari Isach

    Ahora ya estoy utilizando mi Engwi y, aunque aun no he relizado todas las pruebas puedo decir, que si la suspend funcionara como esperaba de ella y como dicen otros evaluadores, le podria asignar las 5 estrellas. Por lo visto me ha tocado a mi la unica Engwi con la horquilla delantera i la odpružení centrální, que de vista estan muy bien per no funcionan en absoluto. Má v úmyslu mě posunout výš, aby bylo řešení, ale tampoco nebo encuentro. Ahora eligiria otra que a ser posible tuviese el repaldo tecnico necesario.

    + PROS: Kromě las suspenzes, todo me parece bien.
    - NEVÝHODY: Las suspendes un fracaso que decepcionan a cualquiera.
  2. ENGWE ENGINE PRO - Původní cena: 1.499€.Aktuální cena: 1.479 €.

    Zkontrolováno dne Června 21, 2024 by PayHelp

    Ahoj John,

    Aquí hay un video que muestra como puede limitar la velocidad en su ENGWE ENGINE PRO.

    https://drive.google.com/file/d/1egrZaNjMTRvLqWx08yGUu91yGx7Q5-KD/view

    ¡Gracias y por favor avíseme si tiene alguna pregunta!

    Miguel

  3. ENGWE ENGINE PRO - Původní cena: 1.499€.Aktuální cena: 1.479 €.

    5
    Zkontrolováno dne Června 19, 2024 by juan david ordoñez

    hola, quiero limitar la bicicleta a 25 km hora pero no me deja, como puedo hacerlo?

  4. ENGWE ENGINE PRO - Původní cena: 1.499€.Aktuální cena: 1.479 €.

    5
    Zkontrolováno dne Června 15, 2024 by Hansi Franke

    Gutes fahrad

    - NEVÝHODY: Finde nichts wegen Display Sperre Code falsch eingegeben kann es nicht mehr startenh
  5. ENGWE ENGINE PRO - Původní cena: 1.499€.Aktuální cena: 1.479 €.

    Zkontrolováno dne Června 4, 2024 by PayHelp

    Bonjour FOURMENT,

    Merci de nous faire part de vos komentářů. Nous sommes heureux que vous soyez satisfait de votre vélo.

    N'hésitez pas à nous contacter si vous avez des otázky!

    pozdravy,
    Équipe Engwe

Kupte si ho ještě dnes a získejte zvýhodněnou cenu

Nákup přímo z našeho webu zaručuje nejnovější verzi se všemi upgrady!

Původní cena: 1.499€.Aktuální cena: 1.479 €. Přidat do košíku

Původní cena: 1.299€.Aktuální cena: 1.149 €. Přidat do košíku

chyba:
ENGWE internetový obchod | Kupte si EP2 Pro & 750W Engine Pro
logo
Srovnejte položky
  • Celkem (0)
Porovnat
2
 
2025-01-20

Zrušení objednávky

Vyhněte se zbytečným stornám

Podívejte se na náš Centrum nápovědy nebo nás před zrušením kontaktujte přímo pro rychlá řešení. Často dokážeme vyřešit problémy a pomůžeme vám vyhnout se nákladům na zrušení.

Spusťte proces zrušení objednávky

Čtyřmístný číslo. Žádná písmena ani symboly.

Přijímáme pouze čtyřmístné číslo objednávky (např. „6001“). Jiné formáty nejsou od nás - čtěte více.

Nákupní košík